2020年4月1日 星期三

【買賣】(2號倉)沽出5匯豐

以$41沽出1200股5 匯豐。



5 則留言:

  1. 【記錄】股價跌可忍,但原來外國股如5號,都會有政策影響,不能公司自決派息政策,咁同中國股實在冇分別,而且隱藏左個政策風險未反映,實在危險,因為冇數計,不同之前1052停收費有數計。

    正面諗,又交學費學到野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 引用Billy前輩檢討(因為同我諗一樣),要點如下:

      //1. 對匯控有情意結, 始終對其有偏愛, 以致影響判斷.
      2. 貪高息, 忽略客觀經濟環境. 更想不到歐盟會出口術, 建議歐洲銀行不派股息, 雖並不一定成事, 但壓力必然存在.
      3. 我持有現金比例高, 手癢.
      4. 留番一注, 警剔自己原來多麼笨, 而得一注就全無心理壓力.
      5. 失誤代價, 輸掉兩萬多元, 肉痛幸未傷元氣.//

      刪除
  2. 【記錄】根據觀察(只研究過一兩年),每次5號仔跌,都唔會只跌一兩日,起碼幾日才會穩定。

    回覆刪除
  3. Nick兄
    呢一浪也令我交了學費, 雖然帳面跌了不少, 基本面轉差了換馬也不為過! 另一方面我也有月供倉, 大跌時真的影響不大, 而收息倉則有較大跌幅。 看會否從上27000-28000點, 可能減少少持股量。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我情況都差不多,REIT同公路收息股最差,如果有得反彈,我都想減少少銀行股(香港)/資源股。不過,另一方面睇,又買左平時少買既野,試試反應。

      刪除