2020年1月31日 星期五

【雜記】無聊感想

希望當人面對危機時,仍不失理智,努力控制負面情緒,亦不放負,做自己能力所及之事,盡可能幫助觸手可及之人,建立正面有力量既健康靈魂。雖然唔可以解決危機,但起碼可以減少問題。

面對股市,自己亦沒有情緒,升跌如常,如去街市買送一樣,我總唔會因買唔到條魚而失落掛。

不過,極端時有人會問,當全世界都糧絕,你就唔會咁講。的確係,身處情況不同,人既反應一定會變樣,呢個係人性,冇人幸免,但至少未到絕境時,我都希望似返個人,聰明人懂得分真假危機,我相信假危機,遠比真絕境多好多,如果次次都獸化,仲要影響愚弱,咁佢其實都只係“低等人獸”而已。


8 則留言:

  1. 今日有打劫口罩,亦有盲目搶切紙。

    回覆刪除
  2. 傳媒沒有一則半則正面既報導,只有拎人恐慌的消息,例如有部分公共服務人員擺工,醫管局唔夠口罩,於民間封關爭議,不滿政府處理手法等

    回覆刪除
  3. 繼續每日都有人為恐懼增添燃料。

    回覆刪除
  4. 見記者訪問中,向經過隔離後既游輪乘客不斷追問,希望得出受訪者既負面情緒答案,但,兩位老人家卻淡定回應,反應又快又正面,真係有點驚訝,自稱“老野”既婆婆,轉數很快,看來比不少人更靈台清明,心靈很健康。

    回覆刪除
  5. 總覺得做好事要比做壞事,要更聰明,而且要更低調,免得比人利用,好心做壞事,亦可以好好地進行,高調做好事,除左是一種手段外,實在想唔出其目的,如何有利幫於助別人。

    回覆刪除
  6. 聰明人,愈是相信自己所發現既真相。
    聰明而邪惡既人,愈是喜歡製造對自己有利既真相。

    如股市上,有大量財演製造假象(他之觀),正常人,正常時,人會由錢同利益來看,會用數據科學去理解(真之觀),去計算真確性,因此,雖偶有中招,累積到經驗後,事後會修正(自我之觀)。

    但,如果不是金錢利益,心理賬戶不同,處理方向未必會“正常地”用科學方法去處理,最常方向是,用“人性”,而“人性”是從古到今,都少有進步,亦常被利用,如果中左招(人性之中,不存3觀),無論你聰明或愚笨,亦不能自知,它可怕之處,就是利用你自己內在既一部分,去戰勝你理智既一部分(3觀失衡,改變自我之觀)。

    在我看來,風水或技術分析,都有利用“人性”作預測,既然用途廣泛,政治與權術,豈能不用?

    回覆刪除
  7. 我對中國既佈局好有興趣,唔鍾意大陸既人,當佢吹水,我當佢講既做到一半,又或者是時間要用多一倍,我覺得都值得投資下。

    天下烏鴉一樣黑,唔好諗住搵隻冇咁黑,但要搵隻黑得夠耐,有經歷既,又威過又俾人烚過,咁呢隻烏鴉先長命,人長命極都只係百幾歲,國家有好既佈局,就起碼一千幾百年。

    回覆刪除