2019年6月18日 星期二

重新研究

經過無腦研究,希望可以係呢次"相對"高位沽走少少香港民生類收息個股,待機買入*中資股。

有時簡單只是好像易明,但不一定美或有將來,收息個股"相對"開始愈來愈貴。恆指中國化,還可以頂多陣,2800長遠拉上補下應該好過定存/債券少少。


*雞肋型/區域型

8 則留言:

  1. 師兄有邊隻介紹?
    會唔會考慮工行同建行?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係個燈神,不過講真,我幾鍾意內銀,佢地岩曬做基底,有高有低,但冇人敢攪死佢地(可能因為同死冇咩分別),四內銀,除左農行我都有,係冇咩選擇時,邊隻特價就會買少少。

      但之前都已經買左,而家儲下錢先,再買就變"玩物喪志"。

      反而希望師兄你有時間指導下,見師兄都鍾愛現金流,有好野請分享下,感謝😁

      刪除
  2. 都係. 跌到殘殘地真係可以入少少. 我都係儲緊錢,等signal. 最近股市都比較弱. 等緊1883再跌多少少.

    回覆刪除
    回覆
    1. 科技電訊類少研究,多謝分享,有時間去尋下寶先😀

      刪除
  3. Seems 995.HK has momentum ... see whether it can go to HK$5.

    At HK$5, I guess its dividend yield for 2019 still has 6%p.a.

    ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝分享,我都幾鍾意公路股,收租/收費類係幾好,之前物業管理類都想研究,不過覺得冇咁穩陣,因為租客係咩類型好重要。

      刪除
  4. Nick賣左邊隻香港民生類收息個股呢?
    我之前系比較高位都走左778,因為唔多貨,
    所以都有20%利潤

    如果買中資股,你會考慮邊個板塊呢?
    物業管理類都相對穩定

    回覆刪除
    回覆
    1. 未賣,之前研究緊自己個清單,觀察中,當見息率去到近4里都有人買(收息股我希望5里以上),就沽出,我覺得用民生為由,係求穩,但呢d理由唔夠穩妥,始終打工仔都係最後知果個(如匯豐裁員)。

      778都係我愛股,以買入價計息率唔錯,但佢都係我觀測列上。

      想買中資股,係希望有危就有機,我想搵d不死又有息既,可以渡過危機既股,而家研究中。

      刪除